„Mnoho institucí a firem se dostalo kvůli opatřením souvisejícím s pandemií koronaviru do finančních nesnází. Stejně tak i zoologické zahrady. Rozhodli jsme se využít naší sílu na platformě TikTok, spojit síly s influencery pro dobrou věc a udělat tak nadační kampaň pro pomoc Safari Parku Dvůr Králové. Také jsme chtěli dokázat, že i přes sociální sítě se dá šířit dobro v milionových dosazích,“ říká mluvčí skupiny WELOVEFUN Petr Adam. Právě WELOVEFUN, která sdružuje téměř 30 nejvlivnějších influencerů českého TikToku, se rozhodla vytvořit časově omezenou kampaň, která má motivovat uživatele této sítě k podpoře safari parku.
Iniciativu podpořila i samotná platforma TikTok, která poskytla prostory pro inzerenty v aplikaci zcela zdarma.
Příspěvky jsou již na TikToku k vidění a během necelých dvou týdnů dosáhly přes 4 miliony zhlédnutí. Perspektiva je však ještě působivější, organická sledovanost influencerů z WELOVEFUN dosahuje v součtu až 70 milionů zhlédnutí měsíčně.
„Cílem nadační výzvy #POZVIZVÍŘE je rozšířit povědomí o možnosti přispět na zvířata, která se stejně jako lidé dostala kvůli situaci s COVID19 do nelehké situace a zároveň vést mladé lidi k těmto aktivitám. Plánování celé akce začalo již na jaře tohoto roku. Abychom zasáhli co nejvíce uživatelů TikToku, rozhodli jsme pro vytvoření řetězové výzvy. V prostorech safari parku Dvůr Králové natočila desítka TikTokerů video, ve kterém uživatelům přiblížili konkrétní zvíře a vyzvali k akci jak své sledující, tak i jiné TikTokery, aby se do nadační výzvy zapojili i oni. Druhý den od spuštění se začali zapojovat jak další tvůrci, tak i uživatelé,“ doplňuje Petr Adam.
Kampaň Pozvi zvíře na oběd, která funguje od května 2020, mezi tím dosáhla dalšího významného úspěchu. PR Klub ji v rámci ceny Zlatý středník zařadil mezi pět nejkreativnějších projektů v oblasti komunikace a PR v Česku a na Slovensku. Safari park tak obstál v konkurenci takřka pěti set dalších projektů a zařadil se po bok komunikačně nejsilnějších společností jako Samsung CZ&SK, Plzeňský Prazdroj nebo Magistrát hl. m. Prahy. Vyhlášení vítězů se uskuteční na podzim.
Kampaň s nadšením přebraly ve větší či menší kreativní obměně i jiné české zoo, kde také pomáhá. Symbolicky se tak opakuje situace stará přesně 30 let – tehdy se ze Dvora Králové do Česka rozšířil dnes zcela nepostradatelný program adopcí zvířat.
…
WELOVEFUN je partnerem samotné platformy TikTok, což se velice odráží následně v praxi, kde zúročují veškeré své know-how a dokáží zajistit komplet vše od A do Z. Velice rádi říkají: "Pojďte na TikTok a my se o Vás postaráme." Svou profesionalitu předvedli při spolupráci s dvěma největšími hudebními vydavatelstvími na světě - Warner Music Group a Universal Music Group, elegantně a úspěšně uvedli na TikTok firmu Okay elektro, do svého portfolia si mohou zapsat aktuální spolupráci s největší českou a slovenskou MMA organizací - OKTAGON MMA. Webové stránky skupiny jsou www.welovefun.cz.
TikTok je unikátní platforma, která se liší od ostatních sociálních sítí svým jedinečným algoritmem, který vyhodnocuje jednotlivá videa na základě zásahu diváka a mnoha jiných faktorů - vznikl tak obrovský potenciál v organickém dosahu. „Je zkrátka nutné vědět, jak TikTok uchopit, a jak zde tvořit. Další výhodou TikToku je nízká firemní konkurence z hlediska inzerce reklamy a také její nízká cena, oproti ostatním platformám tohoto směru. Naše dlouhodobé působení na této platformě společně s influencery nám dává možnost ladně přenést naše úsilí do úspěšných aktivit pro nás, naše partnery a klienty,“- doplňuje druhý mluvčí WELOVEFUN Petr Horálek.