Nejúspěšnější osobnosti českého TikToku v safari parku. Jejich kampaň už dosáhla přes čtyři miliony zhlédnutí


20.7.2021
Devatenáct nejvlivnějších lidí českého TikToku se rozhodlo podpořit kampaň Pozvi zvíře na oběd Safari Parku Dvůr Králové. Kampaň se díky tomu dostala ke zcela novému publiku. Nejnověji ji ocenil také PR Klub, který ji v rámci soutěže Zlatý středník zařadil mezi pět nejvíce kreativních komunikačních a PR projektů v Česku a na Slovensku.

„Mnoho institucí a firem se dostalo kvůli opatřením souvisejícím s pandemií koronaviru do finančních nesnází. Stejně tak i zoologické zahrady. Rozhodli jsme se využít naší sílu na platformě TikTok, spojit síly s influencery pro dobrou věc a udělat tak nadační kampaň pro pomoc Safari Parku Dvůr Králové. Také jsme chtěli dokázat, že i přes sociální sítě se dá šířit dobro v milionových dosazích,“ říká mluvčí skupiny WELOVEFUN Petr Adam. Právě WELOVEFUN, která sdružuje téměř 30 nejvlivnějších influencerů českého TikToku, se rozhodla vytvořit časově omezenou kampaň, která má motivovat uživatele této sítě k podpoře safari parku.

Iniciativu podpořila i samotná platforma TikTok, která poskytla prostory pro inzerenty v aplikaci zcela zdarma.
Příspěvky jsou již na TikToku k vidění a během necelých dvou týdnů dosáhly přes 4 miliony zhlédnutí. Perspektiva je však ještě působivější, organická sledovanost influencerů z WELOVEFUN dosahuje v součtu až 70 milionů zhlédnutí měsíčně.

„Cílem nadační výzvy #POZVIZVÍŘE je rozšířit povědomí o možnosti přispět na zvířata, která se stejně jako lidé dostala kvůli situaci s COVID19 do nelehké situace a zároveň vést mladé lidi k těmto aktivitám. Plánování celé akce začalo již na jaře tohoto roku. Abychom zasáhli co nejvíce uživatelů TikToku, rozhodli jsme pro vytvoření řetězové výzvy. V prostorech safari parku Dvůr Králové natočila desítka TikTokerů video, ve kterém uživatelům přiblížili konkrétní zvíře a vyzvali k akci jak své sledující, tak i jiné TikTokery, aby se do nadační výzvy zapojili i oni. Druhý den od spuštění se začali zapojovat jak další tvůrci, tak i uživatelé,“ doplňuje Petr Adam.

Kampaň Pozvi zvíře na oběd, která funguje od května 2020, mezi tím dosáhla dalšího významného úspěchu. PR Klub ji v rámci ceny Zlatý středník zařadil mezi pět nejkreativnějších projektů v oblasti komunikace a PR v Česku a na Slovensku. Safari park tak obstál v konkurenci takřka pěti set dalších projektů a zařadil se po bok komunikačně nejsilnějších společností jako Samsung CZ&SK, Plzeňský Prazdroj nebo Magistrát hl. m. Prahy. Vyhlášení vítězů se uskuteční na podzim.

Kampaň s nadšením přebraly ve větší či menší kreativní obměně i jiné české zoo, kde také pomáhá. Symbolicky se tak opakuje situace stará přesně 30 let – tehdy se ze Dvora Králové do Česka rozšířil dnes zcela nepostradatelný program adopcí zvířat.

 


WELOVEFUN je partnerem samotné platformy TikTok, což se velice odráží následně v praxi, kde zúročují veškeré své know-how a dokáží zajistit komplet vše od A do Z. Velice rádi říkají: "Pojďte na TikTok a my se o Vás postaráme." Svou profesionalitu předvedli při spolupráci s dvěma největšími hudebními vydavatelstvími na světě - Warner Music Group a Universal Music Group, elegantně a úspěšně uvedli na TikTok firmu Okay elektro, do svého portfolia si mohou zapsat aktuální spolupráci s největší českou a slovenskou MMA organizací - OKTAGON MMA.
 
TikTok je unikátní platforma, která se liší od ostatních sociálních sítí svým jedinečným algoritmem, který vyhodnocuje jednotlivá videa na základě zásahu diváka a mnoha jiných faktorů - vznikl tak obrovský potenciál v organickém dosahu. „Je zkrátka nutné vědět, jak TikTok uchopit, a jak zde tvořit. Další výhodou TikToku je nízká firemní konkurence z hlediska inzerce reklamy a také její nízká cena, oproti ostatním platformám tohoto směru. Naše dlouhodobé působení na této platformě společně s influencery nám dává možnost ladně přenést naše úsilí do úspěšných aktivit pro nás, naše partnery a klienty,“- doplňuje druhý mluvčí WELOVEFUN Petr Horálek.

 

Fotogalerie

čtěte také